Snabba ryck

Det är verkligen snabba ryck som gäller, pappa skickade iväg beställningen till mitt internationella körkort i måndags, och igår låg det i min brevlåda. Jag var på ambassaden i måndags, och idag fick jag en avi som meddelade att jag kunde hämta ut ett rekommenderat brev. I brevet fanns såklart mitt pass med visum!

Känns riktigt skönt att det är avklarat nu. Det är bara ca två veckor kvar nu och tiden springer iväg. Imorgon måste jag springa inom min optiker och beställa linser och sen ska jag beställa klipptid hos bästa Hanna. Kommer bli svårt att klara ett helt år utan min personliga frisör som ju är så himla duktig!

Kommentarer
Postat av: Lizette M. Wiedel

Ehhhh, OCH ett år utan dig.. <3

Postat av: SARA

Kanske snabba ryck, men inte på bloggen minsann!

saker du kan skriva om:

HUR KÄNNS DET???

VAD PACKAR DU???

VAD TÄNKER DU???

INFO!!!

PUSSSPUSSS

2012-05-02 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: