back to reality

Idag var det verkligen back to reality som gällde, klockan ringde strax innan sju och lite efter det gick jag upp. Min värdpappa var ledig halva dagen idag för att ta barnen till skolan. Stephan börjar numera kvart över åtta så dom stack strax innan dess. Jag var hemma med Emma fram tills klockan elva då papan kom tillbaka. Vi åt lite innan vi stack till skolan för att lämna Emma. Jag körde pappan till jobbet, sen stack jag till "stan" och gick in på TJMaxx och köpte en ny väska från Steve Madden samt en skjorta från Ralph Lauren. Den kostade 35 dollar, snacka om kap!! Har bara svarta väskor så min värdmamma sa till mig att skaffa något mer färgglatt, vilket jag gjorde. Väskan är lila och brun, och jag älskar den. Dessutom gick den på 30 dollar, sjukt billigt för en märkesväska.
 
Kom tillbaka hem och tänkte sola men gav upp när jag kände svetten rinna på ryggen. Ingen bra idé att sola när det är nära 40 grader varmt i skuggan... Åt lite innan det var dags att köra till skolan igen för att hämta båda barnen. Det verkade som att dom haft en bra dag och dom var överlyckliga över att slippa gå uppför backen i värmen. Väl hemma blev det mellanmål och läxläsning. Efter det körde jag Stephan till karaten, sen hämta pappan på jobb innan Stephan skulle hämtas igen. Pappan stack iväg på möte och jag och barnen hoppade i poolen. Nu är mamman hemma så snart blir det middag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: