Borta bra men hemma bäst

Nu är vi tillbaka i LA efter en härlig semestervecka. Bilresan hem tog cirka sju timmar och gick väldigt smärtfritt. Barnen höll sig lugna och jag satt bekvämt. När vi kom hem möttes vi av en massa kakor, en praktikant på min värdpappas jobb har varit husvakt och hon hade bakat äpplepaj och cupcakes. Jag packade upp resväskan direkt, skönt att ha det gjort. Vi började fixa med middan som åts ute. Det är verkligen sjukt varmt här, över 35 grader i skuggan varje dag!
 
När vi kom hem idag kände jag verkligen "skönt att vara hemma". Insåg då att jag verkligen känner mig som hemma, det är mitt rum, min säng och min garderob. Det var en härlig känsla, trivs verkligen här. Är så glad att min värdfamilj tog med mig på denna semestern, har fått se så sjukt mycket och vi har haft det riktigt roligt. Nu är det snart dags att sova, i MIN säng! Lägger in dom sista bilderna imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: