en bra helg

Så har ännu en helg flugit förbi, nästa vecka är sista veckan av barnens sommarlov. Helgen har gått åt till en massa chill, så himla skönt. Igår åkte jag med familjen och handlade på förmiddagen och sen kom en tysk aupair som heter Anna hit. Hon är ny, och det visade sig att hon bor på kullen som vi har utsikt över från vår baksida. Så härligt att äntligen ha någon som bor riktigt nära. Hon är jättetrevlig och vi kommer verkligen bra överens. Vi badade i poolen och snackade en massa. Hon stack vid halv åtta och då åkte också mina värdföräldrar iväg på ett ärende så jag och barnen startade en film och mör till det lite i soffan. 
 
Idag har vi varit på stranden i Santa Monica, Anna hängde också på vilket var himla kul. Vi solade och badade hela dagen. Vågorna var som vanligt jättehöga men vi tog oss ut en bit där det gick att bada utan att dränkas. När vi kom hem hoppade jag direkt in i duschen, och sen åt vi lite. Nu sitter jag på mitt rum, klockan är bara sex men jag är så himla trött. Risken att jag somnar är väldigt stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: