fredag, helg och semester

Så är äntligen fredagen här. Har haft en bra vecka med mina barn, vi har lekt en massa, varit i parken, varit på biblioteket och byggt pussel. Idag när min värdpappa kom hem stack jag direkt till centrum och gick till H2O nail spa för en pedikyr. Skulle egentligen gå med mamman men hon hann inte. Hon kom in på mitt rum igårkväll och gav mig 20 dollar att betala med, så himla snäll. Pedikyren var iallafall härlig och välbehövlig, har aldrig haft så fina tår. Stack in på TJMaxx och köpte en ny pyjamas och ett par shorts jag kan ha när jag är ute och springer.
 
Ikväll har jag packat till semestern i San Francisco. Vi åker imorgonbitti och kommer hem nästa lördag. Har packat både jeans och jacka för i SF är det kallt!! Ska bli skönt med semester. är så glad att familjen vill ha med mig. Förutom San Farncisco ska vi även besöka Napa Valley, ett känt vindistrikt här i California, ska bli spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: