long time no see

Har varit sämst på uppdateringen här, ska försöka bättra mig! 
 
I fredags hände inte mycket, jobbade lite på morgonen sen var min värdpappa ledig så jag chillade. Framåt kvällen åkte jag, Emma och mamman och handlade mat sen tittade vi på film allihopa. Igår gick jag upp vid halv nio och åt frukost och pratade med min värdmamma. Fick skjuts till Anna strax innan tio. Skulle med henne och hennes värdmamma till Laguna Beach och gå på Art Festival. Det var bara lokala konstnärer och det var faktikskt riktigt intressant. Brukar inte gilla konst så mycket annars men eftersom detta var såkallat "street art" så var det inte så komplicerat. Åt quesadillas till lunch och köpte med mig världens finaste handgjorda ear cuff hem. Den är så söt med en liten fjäril!
 
På vägen hem stannade vi i Pasadena för att hämta upp deras hund, sen åkte vi till Pinkberry och åt frozen yoghurt. Blev avlämnad hemma och vid det laget hade jag världens huvudvärk. Fick ta två tabletter innan jag kände att den började ge med sig, drygt! Vid fem fick vi gäster, Stephans kompis Jake, hans syster och deras mamma. Vi åt en massa och snckade. Lite senare kom deras pappa och deras äldre bror också. Gick och la mig tidigt och somnade som en sten. 
 
Idag har det inte hänt mycket, har chillat ihjäl helt enkelt. Ikväll var vi i memorial park där dom hade music in the park. Nåt band som spelade, massor med folk och alla hade picnic. Det var faktiskt riktigt mysigt. Har nu träffat en annan familj som bor i vår stad som har au pair. Deras au pair var dock inte med idag men mamman skulle skicka hennes nummer eller nåt så det är ju bra :) 
 
Imorgon är det sista dagen barnen är hemma, på tisdag börjar äntligen skolan igen. Det kommer bli helt andra rutiner nu, ska faktiskt bli rätt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: