target!

Igår kom min värdmamma hem från jobbet tidigt, så direkt när pappan kom hem stack vi iväg till Eagle Rock. Där gick vi in på Target, som förresten är väääärldens bästa affär. En sak jag verkligen kommer sakna i Sverige är Target, dom har ALLT, och då menar jag allt!! Vi köpte en massa skolsaker till barnen, såsom pennor, suddgummin, pennvässare, lim och en massa annat. Jag inhandlade linsvätska och en ny kalender (eller jag och jag, Carmen var snäll och betalade).
 
Klara på Target gick vi till Macy's. Egentligen letade vi efter leggings till Emma men det slutade med att vi båda provade skor (surprise). Jag hittade ett par jättefina loafers i mocka från Minnetonka. Dom var på rea för 40 dollar och sjukt bekväma så jag var tvungen stt slå till. Ställde mig i kön och då sa Carmen att hon skulle betala dom, jag ska ändå gå så mycket med barnen och då behövs bekväma skor så det kunde hon betala tyckte hon. Jag protesterade inte, så tackade och tog emot. Hittade också en typisk Elli-blus på rea som jag köpte (med mina egna pengar). Vi hittade endast ett par leggings till Emma, verkar som att det inte finns någonstans nu när hon verkligen behöver några par. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: