tuuuuesday

Det kändes riktigt tråkigt att komma tillbaka till jobbet igår när man hade haft en så rolig helg. Som tur är går dagarna fort ändå, och barnen är lätta att ta hand om. Igår var båda barnen hemma hela dagen, och på kvällen var det dags för Stephans avslutningsshow på acting campet. Det var en bra show, alla barnen gjorde riktigt bra ifrån sig och det märktes att dom hade övat väldigt mycket.
 
Idag har vi varit i parken och lekt lite, försöker underhålla barnen så gott det går. På eftermiddagen var Stephan iväg med sin kompis och åkte skridskor, lite skumt att göra det mitt i sommaren men dom hade iallafall haft roligt så det är ju bra :) Ikväll ville Emma göra pannkakor så det slutade med att vi åt det till middag, får väl vara okej ibland antar jag.
 
Känns som att bloggen är rätt död under veckorna när jag jobbar, men tänkte iallafall uppdatera lite om mina senaste dagar. Vet inte riktigt vad jag annars ska skriva om liksom, haha :) Aja, hoppas att allt är bra hemma i Sverige iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: