ännu en dag i hollywood

Idag började dagen vid åtta, vaknade relativt utvilad efter att ha tagit igen en del sömn som uteblev natten mellan lördag och söndag. Åt frukost med Emmaoch fixade hennes hår. Resten av förmiddagen busade vi mest med kaninerna. Ååååh så söta dom är, mitt hjärta smälter varje gång jag ser dom. Världens mjukaste päls dessutom. Gav Emma lunch och lämnade sen hennes i skolan. 
 
Körde direkt hem till Anna och hämtade upp henne för att återigen sticka till Hollywood. Upptäckte på vägen hem igår att jag hade Josses pass i min väska. Svinstörigt men tänkte att det smartaste var att lämna tillbaka det så fort som möjligt. Det är hennes enda ID så hon behövde det också. Har nu kört dit tillräckligt många gånger att vi hittade helt utan gps:en...
 
Gav passet till Josse och snackade lite med henne. Hon hade dock blivit sjuk så det blev bara en lien stund. När det var avklarat stannade vi till på Subway för lunch innan vi körde hem igen. Lämnade av Anna hemma och körde hem och hann precis med ett avsnitt 90210 innan jag hämtade barnen i skolan. Kom hem och gjorde det vanliga med mat och läxor, sen var det simning som gällde. Gick som vanligt med Emma till lekparken och hon hittade en annan liten tjej att leka med medans Stephan simmade. 
 
Kom hem och gav bilen till pappan som tog med sig Stephan till avslutning med fotbollen. Fick undertiden besök av Jennifer, som pappan jobbar med. Hon kom med massa hembakade kakor och ett fint julkort (som jag faktiskt stod med på som en riktig familjemedlem!), så snackade en stund med henne. Dom andra tre kom hem samtidigt, mamman hade med sig sushi som jag åt till middag, himla gott och lyxigt såhär en måndag! Har precis skypeat med SaraG i ungefär en timme, sjukt vad tiden kan springa när man skypear. Tänke iallafall chilla lite och kolla 90210 igen innan jag ska sova.
 
åh dom är ju för underbara!
 
jag och fina Sara, saknar dig sååå!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅh, saknar dig meeed!

2012-12-18 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: