fredag kväll-lördag kväll

I fredags kväll åkte jag och Anna mot Hollywood för att träffa Josse som är här nu i typ en månad. Lite party stod på schemat och vi korkade upp vin och annat smarrigt. Tanken var att vi skulle gå ut men vi kom aldrig så långt. Helt plötsligt var klockan jättemycket och det kändes inte lönt att gå ut. Lite folk kom och gick i lägenheten som Josse just nu delar med en annan svensk tjej som heter Nathalie. Vi hade iallafall en härlig kväll och vid tre hade vi fått nog och somnade sött alla fyra. 
 
Igår vaknade jag strax innan tio av att Josse kliade mig under hakan som en hund... Startade TVn och fastnade vid Harry Potter. Efter ett tag tog vi oss en dusch och klädde på oss för att gå och äta frukost. Vi vandrade till Sunset Boulevard och Aroma Café. Åt en supergod omelett och fick i mig lite välbehövligt kaffe. Vi bestämde oss för att åka till ett spa i korea town och vandrade tillbaka till tjejernas lägenhet för att ta lite saker och sedan köra. Spaet var så himla härligt. Var lite skraj innan för Josse berättade att alla går runt nakna där och man får inte lov att ha på sig bikini (självklart tjejer och killar var för sig), men det gick faktiskt bra. Chillade i ångbastu, vanlig bastu, bubbelpool, iskall pool och duschade och skrubbade. Kom ut vid sex och var helt sjukt rena. 
 
Vi åkte tillbaka till Hollywood och slängde på oss lite smink. Nathalie mådde inte bra så hon stannade hemma medans vi andra tre stack till japanska restaurangen Katana för lite middag. Trerätters japanskt satt riktigt fin! Vi blev bjudna på efterrätten eftersom som glömde en av våra förrätter, vi tackade och tog emot. Kom tillbaka till Josses lägenhet vid halv elva och satt och snackade lite innan jag och Anna packade ihop oss och drog hem. 
 
När jag kom hem möttes jag av vår julgran, så himla mysigt! Stephan låg på soffan bredvid granen och sov, så gulligt! Somnade rätt snabbt, var riktigt trött!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: