Julbak

Helgen fortsatte och avslutades i chillandets tecken. Jag vaknade strax innan tio och spenderade morgonen med att titta på svenska julkalendern, sååå glad att jag kan titta på den på webtv här! Hittills gillar jag den, och jag älskar att spökena spelas av samma skådespelare. Har också tittat på solsidan och lite andra serier. Regnade nästan hela dagen idag så hade inte direkt nån lust att gå ut..
 
På eftermiddagen bestämde jag och Emma oss för att baka. Självklart blev det lussebullar. Fick baka med torrjäst eftersom det knappt finns färsk jäst här, men det gick preciiiis lika bra och bullarna blev supergoda. Åt sen dom  efter middagen idag och hela familjen älskar dom, mamman sa efter första tuggan att hon vill ha receptet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: