Kass uppis

Har som vanligt varit sämst på att blogga, skyller på en upptagen helg! Tog oss i fredags som vanligt till josse i vårt älskade Hollywood. Vi fixade oss och började sen förfesta. Fick sällskap av världens härligaste kille som heter omer. Lite senare kom tre killar till över, faktiskt svenska alla tre. Vi drack lite innan vi tog oss till vårt nya stammisställe supperclub. Där dansade vi i nån timme samt drack lite drinkar. På vägen ut såg vi ett photo booth, och såklart trängde vi in oss där alla sju. Tog sjukt roliga bilder, ser förjäklig ut på alla men fy vad vi skrattade. 
 
Efter supperclub hamnade vi av någon anledning på en strippklubb, vet inte hur det hände men det var iallafall en upplevelse. Inget för mig men nu har man gjort det också. Stannade inte där särskilt länge och drog sen hem till josse för lite efterfest innan vi somnade. Igår vaknade vi vid elva och efter lite chill gick vi till aroma bakgrund för en sen frukost. Vandrade sen tillbaka till josse för mer chill och en lång powernap. 
 
På kvällen gick vi tjejer samt omer och en av de svenska killarna ut och åt sen sen middag på katana, världens godaste sushi! Efter det körde jag och Anna faktiskt hem för en god natts sömn i våra egna sängar. Vaknade vid halv tio imorse och hörde precis familjen sticka iväg. Chillandets för mig själv framför tvn hela förmiddagen och sen kom familjen hem. Vi åt lunch tillsammans och sen råkade jag somna. Anna kom hit med sitt värdbarn en stund på eftermiddagen och lekte med kaninerna. Efter det packade jag ihop mina saker och när Anna hade slutat hämtade hon upp mig och vi stack tillbaka till josse. Vi ska fira nyår tillsammans så det var lika bra att vi kom hit redan idag. Vi har ätit InNOut-mat och kollar på film och nu är det snart dags att sova. 
 
Imorgon är det nyår (om ni inte visste det) och det firas såklart i bästa Hollywood. Blir middag och förhoppningsvis utgång. 
 
Önskar er alla en riktigt trevlig nyårsafton, och hoppas ni får ett gott nytt år! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: