min jul

Mitt julfirande började strax efter halv sju på juldagsmorgonen. Vaknade av att barnen skrek av glädje när dom öppnade julklappar, och föräldrarna var också där och snackade. Gick upp och öpnnade mina klappar, fina smycken, en sjal och lie andra småsaker. Min favorit var mitt silverhalsband, så himla fint, vill alltid ha det på mig! När vi var klara med klapparna gick jag och la mig och somnade om in typ en timme. Gic upp och åt frukost innan det var dags att göra sig redo. Klädde på mig och fixade mig sen åkte vi till några vänner som bor i grannstaden. Väl där blev det massor av mat och godsaker, vi åt nog i över två timmar asså!
 
Strax efter fyra åkte vi hem här och barnen lekte i trädgården. Carmen jobbade under dagen och kom hem på eftermiddagen så på kvällen hade vi hemma mys med bara familjen. 
 
Att få fira jul i USA var absolut roligt, inte så jättespeciellt för mig eftersom min värdfamilj inte har nån stor släkt här som dom firar med. Det funkade jättebra ändå och jag hade en bra dag. På kvällen däckade jag totalt, var helt slut efter all mat.
 
Igår jobbade jag under dagen eftersom föräldrarna skulle jobba dom också. Lekte med barnens nya leksaker och spelade deras nya spel. På kvällen hämtade jag upp Anna och körde till Hollywood för bio med Josse. Vi såg This is 40, helt okej film med många skratt. Var hemma sent på kvällen så hoppade direk i säng. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: