Rödtott

Har haft en bra dag, återigen. Anna kom hit strax efter tolv och vi gosade med kaninerna innan vi stack till "stan" och gick till trader joes för Anna ville ha några speciella kex. Efter det gick vi över till round table pizza för lunch. Blev en riktigt god sallad från deras fräscha salladsbuffé och två slicear pepperonipizza, gott! 
 
Efter det fick jag ett ryck så vi åkte till ralphs där jag inhandlade hårfärg. Har länge funderat på att bli lite rödare och idag var det dags. Vi åkte hem till mig och Anna satte i färgen. Blev nöjd med färgen, tänkte dock inte på att min utväxt var min normala hårfärg så den blev lite ljusare röd än resten av håret. r se hur det ser ut om ett par dagar. Kan bli så att jag färgar det igen så det blir lite jämnare. 
 
När håret var klart hämtade jag barnen i skolan och eftermiddagen flög förbi med alla vardagliga rutiner. Plockade upp pappan på vägen upp för vår gata. Det ösregnade nämligen imorse så jag skjutsade honom till jobbet och så gick han hem. 
 
Åt middag tillsammans nu ikväll, och nu myser jag i sängen med tända ljus och gossip girl igång på datorn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: