thursday evening

Två normala dagar har nu passerat, har jobbat som vanligt och allt har rullat på. Har såklart varit på gymmet och tränat också. Idag hade jag mina lediga timmar på förmiddagen istället för på eftermiddagen eftersom Emma började tidigt för dom skulle se nån pjäs som sexorna framförde. Fick lite smått panik igår då nästan hela familjen har fått magproblem på ett eller annat sätt. Mina små söta flaskor med handdesinfektering är nu mina bästa vänner, jag vägrar bli magsjuk!! Verkar dock som att det är borta nu. När min värdmamma sa att det går nåt sånt virus i LA just nu fick jag rysningar, jag vill absolut inte ha några såna baciller!!!
 
Idag hade Emma en målningslektion på ett ställe som heter Fine Art Classes som ligger här i stan. Hon älskar att måla och målar flera gånger i veckan här hemma så nu var det dags att göra något åt det, så hennes nya sak är målningslektioner en gång i veckan då hon får lära sig nya tekniker och sånt skoj. Fick ta med det hon gjorde hem idag, en riktigt fin bild av en fågel, ska se om jag kan fota och lägga upp. Blev faktiskt rätt imponerad, för att vara fem år gammal är hon superduktig. Finns tydligen en del konstnärer på mammans sida av släkten så är kanske inte så konstigt. 
 
Nu är det snart dags för mig att sova. Imorgon är det fredag och på eftermiddagen blir det swim race. I helgen ska jag och Anna åka till Hollywood och hälsa på Josse och förhoppningsvis festa till det lite, ska bli så kul!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: