100 degrees

Ny vecka med nya rutiner är påbörjad! Stephan har börjat sitt acting camp så nu består mina dagar av att gå upp, fixa frulle, fixa lunch box, köra till Glendale och lämna, köra hem igen och vara hemma med Emma under dagen. Klockan halv två är det dags att sätta sig i bilen igen, köra till Glendale och hämta Stephan. Väl hemma är det snack time/chill innan eftermiddagens aktiviteter som innebär antingen simning eller karate. Känner på mig att Stephan kommer vara en trött pojke om tre veckor när campet är slut.
 
Idag har det varit så sjukt varmt, lätt den varmaste dagen sen jag kom hit! Enligt min värdpappa har det varit uppåt 100 degrees idag (fahrenheit då såklart!) och det har verkligen märkts, till och med inomhus har det varit för varmt, trots AC. Men det är dumt att klaga, det är ju en bättre sommar än det är i Sverige :)
 
En annan sak att berätta är att min fina vän Josse landade i LA ikväll, så förhoppningsvis kan vi ses till helgen! Hade varit så hiiimla kul att umgås med någon som man har känt längre än två månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: