älskade helg

Har haft världens bästa helg i Hollywood hos Josse&co. Fick skjuts dit i fredags eftermiddag och var där strax innan tre. Mötte Josse utanför Rubix där hon och killarna bor. Vi gick upp till lägenheten och lämnade mina saker innan vi gick ut igen. Vi tog en tur på Hollywood Boulevard som dom har turen att bo precis bredvid. Vi tog en sen lunch på Hardrock Café. Efter det shoppade vi lite, jag köpte ett par nya skor och underkläder från VS.
 
Tillbaka i lägenheten duschade vi och fixade oss innan det var dags att dra ut igen. Kvällen till ära hade Josse och hennes två tjejkompisar Elin och Emelie bokat bord på sushirestaurangen Katana på Sunset Boulevard. Elin och Emelie är förresten världens härligaste tjejer, kom sjukt bra överens med dom och vi har haft skitkul hela helgen! På Katana beställde vi in fyra förrätter som vi delade på. Vi tog också vars en drink, som satt riktigt fint! Till huvudrätt blev det en stor sushiplatta som jag och Josse delade på. Vi orkade dock inte äta allt, så lite fick vi med oss hem i en box. Vi tog taxi tillbaka hem och gick upp till Elins penthouse (hon bor också på Rubix) där vi drack lite. Egentligen skulle vi gå ut på en nattklubb som heter My Studio där tjejerna känner någon som jobbar så vi skulle kunna komma in utan att köa, men vi kände inte riktigt för det så vi stannade inne och snackade en massa istället.
 
Igår väckte Josse mig tidigt. Vi gick ner till café Audrey och köpte våfflor innan vi gick tillbaka och la oss vid poolen. En stund enare joinade dom andra tjejerna oss och där låg vi sen heeeela dagen och bara stekte. Framåt eftermiddagen var där riktigt mycket folk, och vi lyxade till det med vars en drink. Det var så himla skönt att bara ligga i solen utan att behöva tänka på något. Vi tog ett litet avbrott för att gå och äta pizza. Vid fem tröttnade vi och gick upp och bytte om innan vi gick ut på Hollywood Boulevard igen. Vi kollade runt lite i affärer, och sen gick vi hem och duschade. På kvällen skulle killarna ha fest i lägenheten så jag och Josse tog alla våra saker och flyttade upp dom till Elin, vi ville inte att något skulle bli snott. Hos Elin sminkade vi oss innan vi gick ner till en japansk reasturang och köpte med oss lite mat som vi åt medans vi började förfesta. När vi kände oss redo tog vi hissen ner till Josse och killarnas lägenhet där festen hade börjat. Det var en riktigt härlig amerikansk hemmafest med röda och blåa plastmuggar, beerpong och folk överallt. Folket som var där var sjukt härliga och vi hade riktigt roligt. Vid ett gick brandlarmet, brukar tydligen göra det så vi stannade kvar inne. En halvtimme senare (!!!!) stängdes det äntligen av och festen varade en stund till. Jag och Josse spenderade natten uppe hos Elin.
 
Imorse vaknade vi först vid fem av att brandlarmet gick igen, sjukt störigt och vi fattade ingenting, nyvakna som vi var. Som tur var sslutade det efter bara några minuter och vi somnade om igen. Hela förmiddagen spenderades vid poolen innan jag mötte upp min värdfamilj och åkte tillbaka hem.
 
Jag har haft en helt sukt härlig helg, Hollywood är väldigt annorlunda om man järmför med var jag bor. Jag älskar att där är så mycket liv, och mycket att hitta på. Hade sjukt roligt med tjejerna också, så himla trevliga. Har en känsla av att jag kommer hälsa på dom en helg väldigt snart igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: