heeeeeelg

Har inte bloggat på ett tag, men allt har rullat på som vanligt så fanns inget speciellt att blogga om direkt! Nu är ännu en helg förbi. En helg som mestadels har spenderats med Erika. Igår fick jag skjuts in till Glendale där jag mötte upp Erika för shopping och lunch. Jag köpte följande: en mapp till viktiga papper, flipflops, ett par jeansshorts med hög midja, en topp, en klänning, en LA dodgers-keps och en ny iPod. Köpte den nya iPod nano, den är så liten och söt. Tjejig som jag är blev det självklart en ljusrosa. Till lunch blev det chicken fajita quesadilla, sååå gott!!!! Efter shoppingen åt vi vars en cinnabon, en riktigt kladdig kanelbulle med frosting ovanpå. Vi köpte den minsta, och den innehåller ca 350 kalorier, sjukt!
 
Efter några timmar kände vi att vi hade spenderat tillräckligt med pengar så då stack vi hem till mig. Precis när vi kom hem öppnade min värdpappa upp poolen så vi drog på oss bikini och badade ett tag. Vi satt ute och åt lite kvällsmat och bestämde att Erika skulle sova här. Det var ett tag sen jag hade sleepover senast så det var riktigt mysigt.
 
Imorse gick vi upp tidigt och körde hem till Erika för att lämna en bilstol till hennes värdmamma samt hämta upp lite saker till Erika. När det var klart styrde vi mot Playa del Rey där Erika skulle ha cluster meeting. Hon jobbar nämligen för Au Pairs in America. Vi var i Playa del Rey tidigt och bestämde oss för att äta frukost. Jag åt scrambled eggs med bagel och cream cheese till, mums! Efter frukosten gick vi mot stranden. De andra aupairerna dök upp och vi spelade beachvolleyboll och snackade en massa. De flesta aupairerna hade varit här en väldigt kort tid så de känner inte varandra så bra än, så det var inte alls svårt för mig att komma in i gemenskapen. Det var lite tråkigt väder vid havet, mulet och rätt kallt. Därför tänkte jag inte alls på att smörja mig så noga, vilket ledde till att mitt ansikte nu är illrött, IGEN. Att jag aldrig lär mig asså......
 
När vi var klara på stranden gick vi till The Shack och käkade cheeseburgare. Riktigt härligt beach-hängställe med god mat. Där satt vi länge och pratade innan alla droppade av en efter en. Jag, Erika och två tyska tjejer gick ner till stranden igen och satte oss i sanden för att njuta av solen som äntligen visade sig. Vi ködre hem vid sex, hem till mig och käkade vattenmelon och Erika stack väl för 40 minuter sen eller nåt. Det har varit en riktigt lång dag och jag känner hur trött jag är nu. Helgen har dock varit kanon, och nu är jag redo för en ny arbetsvecka!
 
 
såhär ser min söta iPod ut, den har en "klämma" på baksidan så den är perfekt när man är ute och går eller springer. En annan bra sak är att den har radio, om man tröttnar på sina egna låtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt, snygg, sexig, gullig, magisk. Ja, allt man kan vara. Tappar hakan av saknad här på kyrkogatan 10 c. Love you min fina vän.

2012-07-16 @ 19:04:52
Postat av: Anonym

/ Jojo.S

2012-07-16 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: