lita shoes

Igår var det aupairmöte i Studio City, blev avlämnad av familjen när dom skulle till stranden så var där lite innan mötet började. Spenderade lite av min tid på Starbucks (iced vanila latte och gratis wifi!!) och sen gick jag ängs huvudgatan och kollade i skyltfönster. Helt plötsligt såg jag ett väldigt intressant fönster, fyllt med skor. Insåg direkt att skorna var av märket Jeffrey Campbell, har letat efter det märket sen jag kom hit! Var såklart tvungen att gå in och prova. Tänkte först haffa ett par helt vanliga svarta Lita shoes, men dom fanns inte i min storlek. Köpte istället ett par med vitt spetsmönster, UNDERBARA och perfekta nu på sommaren. Trots den höga klacken är dom lätta att gå i och jag älska dom redan!!
 
Mötet hölls hemma hos en au pair och bbq och pool stod på schemat. Värdfamiljen stod för köttet och var och en tog med sig en sidorätt och dryck. Det var himla gott, och det slutade med att vi alla satt i jacuzzin och snackade en massa. Verkligen härliga aupairer här, så synd att många av dom bor långt från mig. Snackade med en tjej om Hawaii, hon och några andra har planer på att dra dit över nyår så kanske hänger på dom. Vill ju så gärna dit!!
 
Idag är en ny vecka påbörjad, sista veckan med acting camp och körning fram och tillbaka till Glendale varje dag. Nästan söndag åker vi till San Francisco hela familjen och stannar där en vecka, ska bli så kul att få se den staden också så det ser jag verkligen fram emot :)
 
såhär ser mina nya älsklingar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: