Lördag

Bloggandet har inte varit på topp den senaste tiden, har helt enkelt struntat i det. Är medveten om att detta är tråkigt så idag ska jag uppdatera om min superroliga helg. Tänkte börja med lördag.
 
På förmiddagen åkte jag med familjen och en tjej som praktiserar på min värdpappas jobb till Glendale. Eftersom Stephan gick på deras acting camp hade han fått tre fribiljetter så vi gick och såg Aladdin and the princess. Den var faktiskt riktigt bra, dom hade moderniserat den och gjort den rolig så man skrattade högt flera gånger. Skådespelarna var jätteduktiga och fick med sig hela publiken. Teatern fick mig att tänka på min fina vän Bea som har hållt med med teater så länge jag har känt henne (nästan iallafall).
 
Efter teatern gick jag bort till gallerian och mötte upp Erika och en annan tjej som heter Anja. Vi gick och tittade i affärer, pratade och lunchade på Subway, gud vad jag har saknat det stället!! Fick med mig ett par nya solbrillor från Ray Ban hem så jag var absolut nöjd. Vi körde sen hem till mig och hämtade saker innan vi stack till Ralphs och köpte en massa onyttigheter och en vattenmelon. När vi hade handlat styrde vi mot Santa Clarita där Gabriella bor. Hennes värdfamilj är bortrest så hon hade huset för sig själv. Där var också en annan tjej som heter Christina. Vi lagade tacos tillsammans och pratade så som bara tjejer kan. När det blev mörkt startade vi jacuzzin och hoppade i. När vattnet blev för varmt hoppade vi i poolen och svalkade oss. Efter badet gick vi in och åt lite till samtidigt som vi kollade på film.
 
Dom andra tjejerna stack vid halv tolv men jag stannade och sov hos Gabriella. Vi stannade såklart uppe för länge och snackade.
 
Detta är något jag verkligen har saknat. Festandet klarar jag mig utan, men det finns inget bättre än en riktig tjejkväll med mat, mys, snack och chill. Alla var överens om att vi ska göra sånthär oftare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: