pasadena

Igår var jag halvt ledig då min värdpappa var hemma, så jobbade lite och chillade lite. Vid fem åkte jag till Pasadena för att möta upp Gabriella. Pasadena är en sjukt härlig stad faktiskt, har inte varit där innan. Tänker mest på The Big Bang Theory eftersom det utspelar sig i just Pasadena, har upptäckt nu när jag kollar på serien att ag känner igen jättempnga gator och annat dom nämner, kul!
 
Vi gick och tittade lite i affärer men jag lyckades faktiskt låta bli att köpa något. Efter ett tag blev vi hungriga så då åt vi middag, och sen gick vi en bit längs gatan och köpte glass som var såååå himla god! Medans vi åt glassen vandrade vi bort mot Pasadena City Hall där vi knäppte några turistbilder.
 
Vid nio kom även Erika och vi begv oss till Arc Light för att gå på bio. Jag ville sjukt gärna se Katy Perry-filmen men den visade dom såklart inte. The Dark Knight rises visade dom dock i fem salonger. Vi valde istället att se To Rome With Love, den var småtrevlig och rätt rolig emellanåt, men helt ärligt så var den ingen riktig höjdare enligt mig.
 
Idag har jag mest gjort ingenting, har lite tandvärk från en envis visdomstand. Tur att min värdmamma är läkare och ger en lite painkillers! Imorgon ska jag på aupairmöte i Studio City, blir poolhäng och grill. Ska bli riktigt trevligt! Hoppas att allt är bra med er där hemma, och att ni också får känna på lite värme snart, här borta är det nästan lite för varmt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: