time flies

Dagarna går fort nu, redan torsdag igen och imorgon kommer helgen tillbaka! På dagarna är det mycket körande hit och dit med barnen. När vi är hemma badar vi i poolen, målar, skriver, bygger pussel och en massa annat skoj. Igår sa Emma till mig: You're the best baby sitter I've had. Tilläggas bör att dom har haft en au pair innan, sen har släktingar varit här och tagit hand om barnen. Men ändå, så snällt sagt!
 
Även om dom kan gå mig på nerverna ibland (till exempel i förrgår när Emma tappade en flaska med lila målarfärg på den ljusa heltäckningsmattan) så tycker jag jättemycket om dom.
 
Imorgon är det som sagt fredag, och ingen är lyckligare över det än jag! Som sagt är Josse i LA, så imorgon när jag har slutat sticker jag hem till henne i Hollywood, väl där väntar middag på Chateau Marmont och sen lite party. Hon hade planer för lördag också så vi får se hur länge jag stannar där. Är äverlycklig över att få träffa henne, har inte setts sen i februari tror jag, så det var ett tag sen! Må morgondagen gå fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: