better

Idag har varit en bättre dag än igår. Eller förmiddagen var rätt tråkigt, bara Carmen och jag hemma och det hände inget särskilt. Men sen bad hon mig om hjälp med att laga lite mat. Vi har alltid färdig mat i kylen som vi kan ha till lunch. Skönt att slippa laga mat till Emma när jag är hemma med henne! Vi lagade några olika rätter, sen bestämde vi att jag skulle baka cupcakes. Ni som känner mig bra vet att jag älskar att laga mat och baka så blev genast på mycket bättre humör! Ungefär samtidigt som jag började baka kom dom andra hem så Emma hjälpte mig. Efter det åt vi en sen lunch.

När lunchen var uppäten blev det vattenmelon till efterrätt. Sen var det dags att åka till Home Depot för att köpa en matta. Vi har ett rum i huset som är rätt tomt, dom har inte hunnit komma fram till vad rummet ska används till på dom två åren dom har bott i detta huset. Idag fick rummet iallafall en matta så nu känns det inte lika tomt längre. Emma plockade fram sina leksaker direkt så det kanske blir det nya lekrummet nu.

Vi åt lite mackor och drack te till middag. Under tiden hade pappan fixat och trixat med vårt Wii så vi har Netflex, vilket innebär att man kan se massa olika TV-serier och filmer via internet och Wii. Nu har vi precis sett klart Daddy Daycare. Har sett filmen innan men det var lika rolig fortfarande, Mysigt att sitta i soffan och kolla på film allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: