friends

Jag trivs jättebra här, och har ingen som helst hemlängtan eller någonting, så ni behöver inte oroa er! Dock tänker jag väldigt mycket på alla mina underbara vänner som snart är utspridda lite överallt, några här i USA, en del hemma i Sverige, och snart också tre stycken i Norges huvudstad Oslo. Längtar redan tills den dagen nästa år när vi alla ses igen, och jag vet att det kommer att kännas som att vi sågs igår. Varje gång jag skypear med någon där hemma känns det precis som att jag är där med dom, och inte alls missar någonting eftersom jag hela tiden blir uppdaterad med senaste skvallret. tack för att ni finns, utan er hade allt varit oändligt mycket svårare, och framförallt fuktansvärt ensamt! Älskar er allihopa


















Kommentarer
Postat av: Lizette M. Wiedel

Love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: