friiiiiday

Har haft en v'ldigt lugn arbetsdag, känns som att jag har det rätt ofta?? Min värdpappa har varit ledig idag så har inte varit ensam med Emma. Imorse körde vi iväg en bit och tog en promenad längs en horse trail som finns här i stan. En liten grusväg med mycket skugga som egentligen är tänk för folk som är ute och rider men passar perfekt för promenad, jogging och cykling :) Körde även en runda genom stan med mig vid ratten. Idag körde jag den stora bilen, lite ovant med det gick lysande. När vi kom hem satte jag och Emma oss och skrev liteinnan vi åt lunch.

Helt plötsligt var klockan kvart i tre och vi körde ner till skolan för att hämta Stephan och grannpojken. Vid skolan mötte vi Carmen, föräldrarna skulle nämligen på en sorts utvecklingssamtal (utan barnet) med lärarna. Jag tog barnen med mig och körde (själv i den stora bilen) hem igen. Efter en stund om föräldrarna tillbaka. Eftermiddagen har spenderats i poolen som nu är riktigt behaglig. Nu ikväll har vi ätit middag och sen blev det lite te och kex.

Tänkte kolla på American Pie-the reunion nu. Jag är ett äkta fan och har sett alla filmerna utom den sista. Precis den sortens humor som jag och mina bästisar älskar! Idag är för övrigt en dag som jag väldigt gärna hade velat spendera i Sverige, då min fina Anna tog studenten. Har dock sett henne på bild och hon var som vanligt duktigt snygg!! Hoppas att du hade en underbar och oförglömlig dag :)


En sån här bil har vi, den är inte megastor direkt men utan tvekan den största bil jag någonsin kört! Dock gick det superbra ändå och den är riktigt skön att köra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: