fyra veckor

Idag har jag varit i USA i hela fyra veckor, tiden har verkligen gått sjukt fort! Inte lång tid kvar tills jag fyller 20 nu, inte för att det är nåt speciellt i detta landet, men ändå. Dagen har varit en helt normal måndag, jag och Emma har tillbringat dagen med att leka, blåsa såbubblor, läsa, skriva och leka lite till. På eftermiddagen hämtade vi upp Stephan i skolan och sen blev det mellanmål, läxor och så spelade vi lite wii.

Får lite blandade känslor när jag tänker på min födelsedag. Tror Emma är den som längtar mest, hon pratar varje dag om vad vi ska ha för tårta och vad hon ska ha på sig. Hemma hade jag firat med att gå på systemet och sen gå till kräm lördagen efter för att äntligen komma in utan att behöva stå på listan. Nu vet jag inte riktigt hur vi ska fira, men jag är säker på att det blir bra, eftersom min värdfamilj är underbar :)

Har pratat med min AD idag också, hon ringde för att kolla att allt går bra, vilket det såklart gör. Sönt att ha det avklarat också! Min solbränna svider fortfarande, imorse när jag vaknade var mina ögonlock svullna så jag såg inte riktigt klok ut. Men ja, får skylla mig själv så ska inte klaga.


har ju förresten kryssat av en sak på min bucketlist nu i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: