helgen

Tänkte uppdatera lite om min helg!

Lördag: Började tidigt eftersom Emma skulle på balett. Min värdpappa behövde hjälp med att fixa hennes hår (han är ju man och inte så bra på sånt där). Efter det chillade jag i sängen medans dom var iväg. Efter frukost skypeade jag med fina familjen i nästan två timmar, sjukt vad tiden går fort när man bara snackar! Resten av förmiddagen gick åt till bus och lek och sen åt vi en god lunch bestående av hemmagjorda pommes och grillad korv. En sak som är lite äcklig är att dom har ost på sina pommes, något jag bestämt tackade nej till. Eftermiddagen spenderades i poolen med båda barnen som var överlyckliga över att jag lekte med dom.

Idag: Blev väckt imorse av att Stephan knackade på dörren och meddelade att det var frukost. Gcik upp och satte mig vid ett dukat bord, alltid lika härligt. Efter frukost gjorde vi oss iordning och sen tog vi med oss vars en cyckel och körde till Rosebowl. Anledningen till att vi körde dit var att jag skulle lära mig att hitta dit så jag kan köra barnen till simskolan sen. Väl där hoppade vi upp på cyklarna och tog oss ett varv runt golfbanan. Riktigt mycket folk ute idag, både folk som cyklade, joggade, gick och åkte inlines. Det var nerförsbacke större delen av rundan och riktigt härligt. Jag tävlade med Stephan vilket resulterade i att vi var tillbaka ca tio minuter innan dom andra. När cyklingen var avklarad tog vi oss bort till Aquatic center där simskolan är. Utanför finns en lekplats och där lekte barnen i nästan en timme. Det är så kul att titta på dom, dom snackar med andra barn och skaffar lätt kompisar att leka med. Det hela slutade med att en massa barn lekte tafatt runt hela lekplatsen. När det var färdiglekt körde vi hem och slängde oss i poolen, över 30 grader i skuggan idag så det behövdes. När vi var torra var det dags för lunch, grillad kyckling. Efter lunchen skypeade jag med mina norgetjejer, så skönt att prata med dom och höra att allt har gått jättebra för dom :) Resten av eftermiddagen och kvällen har rusat förbi och nu är det snart läggdags igen, ny vecka imorgon ju!

Måste bara nämna att jag tänker på min kompis Amanda, som jag flög tillsammans med till NY. Hon går i rematch i början på denna veckan och jag håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: