june 21st

Bloggade inte igår, så kan kort berätta vad som hände då. Var hemma med båda barnen på dagen, på eftermiddagen  körde vi till Rose bowl då det var dags för simning igen.
 
Imorse lämnade jag och Stephan Emma i skolan, sen körde vi till Hahamonga park och gick en runda. Det gäller att passa på att vara ute och röra på sig på morgonen när det fortfarande är dimmigt. Solen brukar titta fram efter tio och då blir det för varmt för att vara ute och gå.
 
När vi kom hem igen gjorde Stephan lite matte, sen tog ha en paus och vi spelade wii. Efter lite frukt återgick han till matten och jag passade på att skypea med lite vänner. Sen var det dags för lunch och efter det lite mer wii. Stephan startade en film och jag plockade undan lite i barnens rum och tvättade mina handdukar. Måste säga att det inte alls är jobbigt att tvätta sina egna kläder. Nu har jag juinte lika mycket kläder här som jag har hemma men ändå. Tvättar cirka tre maskiner i veckan, vilket tar tre timmar. That's it!
 
Annars har jag spikat mina midsommarplaner idag. Blir inget firande imorgon, men på lördag ska jag hem till en annan svensk au pair som har bjudit mig på midsommarfest. Hon har utlovat svensk mat så det ska bli himla kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: