löööördag

Har som sagt jobbat idag, och när jag vaknade vid halv tio satt Emma snällt och tittade på tv. Jag gjorde frukost åt oss och resten av förmiddagen gick åt till att spela memory match och lägga pussel. Efter lunch satte vi oss i soffan och läste. När Carmen kom hem klockan tre öppnade vi upp poolen och jag och Emma dök i och badade. Det var så himla skönt, simmade några längder och det var skönt att röra på hela kroppen ordentligt, ska komma igång med springandet nästa vecka tänkte jag!

Resten av eftermiddagen har jag inte gjort mycket, och det blev snabbt kväll. Jag skypeade lite med min fina Jojo och nu har vi precis ätit middag :) Imorgon hoppas jag på att vi åker iväg nånstans, vill se lite mer än vår lilla stad även om den är mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: