måndag

Börjar bli lite less på att skriva om mina vardagar nu, det händer ju ungefär samma saker varje dag. Måndag idag, hemma med Emma, tvätt, skrivövningar, äta lite, hämta Stephan, läxor osv. Blir lite ändringar i mitt schema nu på onsdag när skolan slutar. Nästa vecka ska båda barnen börja på simskola där dom ska gå i fem veckor.

Annars händer inte mycket spännande, fyller 20 om två veckor och har skrivit en lista på massa saker jag vill ha. Har också kommit på att allt finns billigt här så lättare att köpa det själv. Dock hade jag ju inte blivit ledsen över ett paket med lite svenska godsaker ;)

Hör just nu ett jättevrål från Emma i rummet bredvid. Vet inte vad det har varit med henne i helgen och även nu. Hon har bråkat, skrikit och gråtit mycket. Som tur är inte mot mig utan bara mot föräldrarna, vilket är rätt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: