shopping!

Har bloggat mer än vanligt idag, flitigt! Idag har jag varit ledig under dagen så jag bestämde mig för att göra något åt mitt shoppingsug. Jag gick ner till "centrum" och tog bussen in till Glendale galleria. Superbra buss förresten, den är gratis på vägen dit och kostar 75 cent hem, och bussresan tar cirka 40 minuter. Väl på gallerian (som är sjukt stor och har alla roliga affärer) började jag min shoppingtur på Victoria's secret. Kom ut med en liten rosarandig papperpåse med tre par trosor och parfymen "Victoria's secret angel". Jag fortsatte mot Forever 21, som har sjukt fina och sjukt billiga kläder. Nöjde mig dock med två par shorts, ett par svarta ballerina och ett par nya solbrillor.

Efter all shopping blev jag hungrig, så jag åt på McDonalds, kanske tråkigt men det är faktiskt första gången jag äter det sen jag kom hit. Det smakar dock exakt likadant som hemma! Jag fortsatte min runda på Macy's, Abercrombie&Fitch, GAP och massa andra affärer. Köpte dock inget mer, får ju spara lite av mina pengar :)

Jag var tillbaka i La Cañada vid två, och tog en iced vanilla latte på Starbucks innan det var dags att hämta Stephan. Idag har det varit riktigt varmt så vi var rejält svettiga båda två när vi kom hem. Jag gjorde några mackor till Stephan innan det var läxdags och sen karate. Lite senare kom Emma hem och jag passade henne medans min värdpappa klippte gräset och sen körde iväg för att hämta Stephan. Sen har vi bara ätit middag och jag tog en dusch.

Har förresten fått mitt social security card idag så nu är det fritt fram att ta körkort! Ska försöka få det gjort så snabbt som möjligt.

PS, har fjällat ännu mer i ansiktet idag så fläcken är större än igår...


en liten del av den sjukt stora gallerian


mums!!




shopping från victoria's secret


från forever 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: