tuesday

Tycker att min blogg börjar bli lite tråkig, inget speciellt händer och mina rutiner är ungefär samma varje dag. Idag har jag fått uppleva lite av Californias naturliv. Imorse när vi gick till skolan hördes ett fruktansvärt kraxande. Vi kollade mot trädet det kom ifrån och där kom två gröna papegojor flygandes! På eftermiddagen när jag skulle hämta Stephan i skolan möttes jag av två rådjur mitt på vår gata. Dom bara stod där och glodde på mig och vägrade flytta på sig hur mycket jag än lät. Jag var livrädd men tog en rejäl omväg runt dem så jag kunde fortsätta nerför gatan.

Ser på facebook att SSG:s studentvecka är i full gång! Blir lite avundsjuk för det var den bästa veckan i mitt liv, lätt. Festa nästan dygnet runt med en massa fina vänner och sen avsluta med studenten, världens bästa dag. Hade lätt gjort om det när som.



Fina SP08B, som dessutom vann priset för bästa utklädnad 2011!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: