update

Bloggade inte igår som ni kanske märkte, så drar gårdagen kort nu!

Var hemma med båda barnen, började med att ge dom frukost innan vi gick ut i trädgården och lekte medans det fortfarande var någorlunda svalt och skuggigt. Sen förflyttade vi oss in och läste och skrev lite, måste hålla igång barnen även om det är sommar ju! Vi åt lunch och sen blev det lite wiispel för barnen medas jag fixade med tvätten. Vid halv tre kom pappan hem och sen timme senare körde vi till rosebowl där barnen går på simskola nu i fem veckor. Jag körde och hittade hela vägen själv (stolt). Kan även nämna att jag blev positivt överraskad när jag såg Emmas simlärare, ska inte bli några problem att följa med barnen dit!

Väl hemma var även mamman hemma och i full gång med matlagning. Vi hjälptes åt att göra pannkakor, jag och Carmen stekte och barnen var våra assistenter. Sen åt vi middag, och pannkakorna till efterrätt. Kvällen avslutades med film innan det var dags att sova.

Är förresten bjuden på midsommarfest på lördag, hoppas verkligen jag hinner gå dit efter aupairträffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: