gårdagen

Glömde visst bort att blogga igårkväll, så tar gårdagen kort nu istället. Jag var ledig under dagen så passade på att pressa lite i solen, och sen chillade jag ihjäl. Var ganska trött så det var skönt att vara ensam hemma faktiskt. På eftermiddagen hämtade jag Stephan, gav honom mat och sen gjorde vi läxor. Sen var det som vanligt dags för karate och jag blev ensam en stund igen. Lite senare var hela familjen hemma och vi åt middag.

Efter middagen bestämde jag och Carmen att vi skulle ut och köra lite så jag fick testa vägarna här lite till. Vi tog Emma med oss och tog en tur till Memorial Park där hon lekte lite. Vid halv nio körde vi hemåt igen. Efter en dusch kröp jag ner i sängen och tittade på Gossip Girl innan det var dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: