Skypedate

Igår skypeade jag med familjen, vi pratade om lite allt möjligt och jag pratade även med dottern Emma som verkar jättegullig! I fredags kom alla mina visumpapper så imorgon är det dags att sätta sig ner och fixa med det så jag kan komma iväg till Stockholm. Nu innan avfärd är det en del praktiska saker som måste göras. Det är inte det roligaste men som sagt, det måste ju göras.

Det känns så himla konstigt att det snart är min tur, och detta är verkligen det största äventyret hittills i mitt liv. Jag hoppas verkligen att allt blir bra och att jag trvis hos familjen, vet hur jobbigt det kan bli annars.


En printad bild på Emma när vi skypeade. Kvalitén
är ju inte den bästa men man ser ju iallafall lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: