Framme

Nu är jag äntligen framme! Det har varit en lång dag och än är den inte slut! Just nu sitter jag ensam på mitt hotellrum, för mina roommates har inte kommit än. Har rest tillsammans med en annan svensk tjej som heter Amanda hela vägen så det har inte varit ensamt alls. I NY är klockan just nu tre på eftermiddagen, alltså nio på kvällen i Sverige. Känner på mig att jag kommer somna som en död säl ikväll!!

Känns helt sjukt att jag tog farväl av familjen imorse och nu sitter jag här. Mår dock jäkligt bra och är så himla pepp för allt som ska hända! Nu tänkte jag chilla lite innan jag ska möta upp Amanda för att ta bussen till ett mall och äta och kika runt lite. Bjuder på några bilder från resa, ENJOY! :)


Med min söta väska på Kastrup



Min fina fina älskade familj, saknar er redan <3


Jag och Amanda!


Glad tjej på Newark International Airport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: