Hiking

Har haft lite problem med internetuppkopplingen, därför kunde jag inte skriva något igårkväll. Tänkte därför dra igenom grådagen nu istället. Vi åt en stor frukost allihopa, och vi avslutade med att äta tårta som Emma vann när hon var med i en cake walk på medieval faire. Det var ju trots allt mothers day igår.

Efter frukost packade vi in oss i bilarna och åkte iväg en bit för lite hiking. Vi gick inte så jättelångt eftersom vi hade en treåring och en femåring med oss, men jag var nöjd ändå. Det var varmt ute och vi gick uppåt hela tiden. Längs vägen fanns det många sjukt fina hus, ett hade så stor trädgård att man inte ens kunde se huset! Väl tillbaka från vandringen grillade vi och åt lunch vid poolen. Eftermiddagen var lugn, vi pratade och sen läste jag en hel del. På kvällen åt vi middag och diskuterade hur mitt schema ser ut och massa andra viktiga saker. Jag är nöjd med hur jag jobbar, är ledig mellan nio och tre på tisdagar och torsdagar eftersom Emma går i pre school då. Jag gick och la mig vid halv tio, man blir verkligen sjukt trött av värmen här! Tro det kan vara tidsskillnaden som fortfarande påverkar mig lite också.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: