Memorial park

Har haft en väldigt lugn dag. Gick med pojkarna (Stephan och grannen) till skolan vid nio innan jag ensam vandrade vidare mot centrum. Idag gick jag igenom hela, och har redan fått mycket bättre koll på hur man hittar till allt och vilka vägar som leder var. Köpte linsvätska i en mataffär, billigt var det också (13 dollar om jag minns rätt). Sen gick jag in på TJMaxx och vandrade runt där en bra stund. Kom ut med två basic tröjor från Ralph Lauren och sex par adidasstrumpor. Vägen hem var svettig som vanligt och det var skönt att komma in i ett svalt hus.

Klockan tre hämtade jag Stephan och vi hade sällskap hem med grannpojken och hans nanny som lustigt nog heter Nancy. Väl hemma var det dags för mellanmål och läxläsning. Strax efter fyra kom min host dad hem med Emma och kvart i fem körde vi för att lämna Stephan på karate. När det var gjort hämtade vi pizza och åkte till Memorial Park. Där hade några av Emmas lärare ordnat en picnic/lekkväll och alla familjer satt på filtar i gräset och åt. Barnen lekte i några timmar (Stephan kom dit efter karaten) och vi var hemma vid halv åtta. Nu ikväll har jag skypeat med jojo och sara, dom kan verkligen konsten att få en pigg och glad :D snart är det dags att sova, men först blir det lite gossip girl!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: