Monday

Idag är det en vecka sen jag kom till USA, sjukt vad mycket som kan förändras på så kort tid! Min första riktiga arbetsdag började idag och jag måste säga att allt har gått bra. Jag gick upp strax innan sju och hjälpte Emma att klä på sig. Sen var det frukost och lite chillande innan det var dags att lämna av Stephan hos grannen vid kvart i nio. Resten av dagen var jag bara hemma med Emma. Vi lekte en massa, kollade lite på film, var ute och sen läste vi lite. Hon blir bättre och bättre på att läsa, blir lite stolt hehe.

Vid halv tre vandrade vi mot skolan för att hämta upp Stephan. Hemvägen var riktigt svettig eftersom det är uppförsbacke heeeela tiden, är inte alltid så himla bra att bo högt upp på en kulle!! Väl hemma gav jag Stephan mellanmål och sen var det läxläsning. Jag rättade läxan och sen var det free time för barnen. Sen kom pappan hem och min arbetsdag var över. Stängde in mig på mitt rum en liten stund eftersom jag var helt slut. Nu på kvällen har vi haft en mysig middag och snart är det läggdags trots att klockan inte är så mycket.

Änsålänge trivs jag jättebra i familjen, dom tar verkligen hand om mig och frågar hela tiden om jag är okej, vad jag vill äta, om jag behöver något osv. Hoppas verkligen att allt fortsätter såhär, det hade gjort mig himla glad :)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Härligt att du har det bra Elliiii! Miss you

Postat av: Kamfi

Vad bra du verkar ha det, Im soooo happy för dig älskling :D kämpa på. MISS YOU PUUUUUSSS

2012-05-15 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: