new week

Som sagt, veckan inleddes med tvättning. Kändes skönt att få det gjort idag så slipper jag det ett tag framöver. Idag var det riktigt varmt när vi gick hem från skolan och det tog tid eftersom Emma blev helt slut av värmen och uppförsbacken. Hon var lite kinkig när vi kom hem, men som tur var löste jag det med äppeljuice och lite färsk mango.

Resten av eftermiddagen har gått åt till mellanmål, läxläsning och såklart lite lek. Kvällen har inte bjudit på mycket mer än middag och Gossip Girl, det programmet är verkligen beroendeframkallande!! Har också passat på att skriva ett brev till min söta lilla farmor. Hon har ingen dator så hon kan inte läsa bloggen. Istället fick jag fint brevpapper innan jag åkte så jag kan skicka brev till henne. Hoppas att hon blir glad för det blev minsann över tre sidor fulla med text :D

Lite bilder från idag, och bilder på baksidan av huset och trädgården:


tvätt tvätt tvätt.. (torkar på cirka en halvtimme i solen, sjukt!!!)


Finaste utsikten





lilla rosenträdgården längst ner i trädgården

Kommentarer
Postat av: Kamfi

Looking good! Mer bilder tack. Så kul att se hur du bor och hur området är! Kreamiiiii min älskling. Miss you.

2012-05-22 @ 12:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: