NYC

Har haft en extremt lång men väldigt rolig dag. Vaknade halv fem imorse och var pigg och utvilad, berodde nog på att jag somnade vid nio igår... Lyckades dock somna om till väckningen klockan sex. Efter en helt okej frukostbuffé var det dags att börja dagens classes. Vi hade 20 min rast vid tio sen lunch i 45 min (soup, salad and sandwiches). Eftermiddagen bestod även den av classes om barn och barnsäkerhet, och klockan tio över fyra var det äntligen dags att sluta för dagen!

20 min senare satte vi oss på bussen som skulle ta oss till NYC. Där fick vi se allt som är värt att se (nästan iallafall). Vi åkte över hela Manhattan och såg Frihetsgudinnan, World Trade Center, Empire State Building, Chrysler Building, Central Park, Brooklyn Bridge osv och sen avslutade vi på Times Square. Det var en trevlig runda, hade dock varit roligt att få mer tid att kolla i butiker och så. Nu är klockan tio och vi har precis kommit tillbaka. Sitter och lyssnar på mina roommates som pratar spanska och känner att det snart är läggdags, klockan ringer sex även imorgon, och sen är det classes från åtta på morgonen till fem på eftermiddagen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: