onsdag!

En helt vanlig onsdag har nu passerat. Har spenderat dagen med Emma hemma i huset. Vi har lekt, spelat spel, övat skrivning och läsning och kollat lite på film. Förmiddagen sprang förbi och helt plötsligt var klockan halv tre och vi gick ner till skolan och hämtade Stephan. Hemvägen tog längre tid än vanligt, båda barnen var sega och lättirriterade och knuffades, men till slut fick jag upp dem till huset. Resten av eftermiddagen gjorde vi läxor och jag läste för Emma.

När min host dad kom hem åkte vi till Glendale och konditoriet/bageriet Portos. Det är nämligen min värdmammas födelsedag idag och hon skulle självklart ha en tårta! Vi köpte en fruit tart som såg underbart god ut. Vi svängde även in om Custcos en sväng och köpte lite nödvändigheter. När vi kom hem var det dags för middag och nu ikväll har vi käkat tårtan som var lika god som den såg ut :)

Glömde ta en bild på tårtan men den såg ut ungefär såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: