dåååligt!

Är riktigt dåligt med updates här nu känner jag, får ta och skärpa mig nu. Detta är ju min dagbok som jag kommer titta tillbaka i och läsa när jag vill minnas, måste skriva mer! Fortsätter där jag slutade sist. I söndags kom Anna och Hannes (hennes pojkvän) hit, vi stack sedan till pinkberry för lite fro yo, självklart måste Hannes uppleva den fantastiska amerikanska frozen yoghurt! Tog sedan en tur på TJMaxx, självklart kunde jag inte gå in där utan att handla något. Kom ut med en ny pyjamas från DKNY (20 $), fluffiga varma strumpor (3 $) och det bästa av allt ; en ny vattenflaska!!! Min äöskade lila vattenflaska med sugrör gick sönder för ett tag en och nu hittade jag en ny exakt likadan, dessutom hälften så dyr, vilket fynd asså. 
 
Vi tog oss också en liten tur till Apple Store i Pasadena, både Hannes och Anna ska köpa nya saker så dom ville ställa lite frågor till personalen där. Vi åkte sedan hem till mig, njöt av utsikten och pratade en massa med min värdpappa. 
 
Igår var det Veterans day, en dag då man hedrar alla som varit ute i krig och tjänat sitt land. USA älskar sin militär och att hedra och ära dem. Barnen var lediga från skolan så vi tog några badmintonrack och stack ner till skolan och spelade. Eller jag och Stephan spelade medans Emma krattade löv. Vi hann också med att leka lite tag och klättra runt på lekplatsen, man kan ju aldrig bli för gammal för att åka rutschkana! På eftermiddagen var det simning och fotboll som stod på schemat som vanligt. Medans Stephan simmade sprang jag en runda runt golfbanan och fooballarenan. Var tillbaka precis lagom till att Stephan var klar så det var perfekt. 
 
Idag har det återigen varit en vanlig dag med skola för båda barnen. Efter jag hade lämnat av Emma körde jag till gymmet. Kände inte alls för att träna idag men sprang lite på bandet och körde ett hårt armpass. Armarna känns som gelé så jag lär ha träningsvärk imorgon! Hann också med lite skype med Jojo och Maja, alltid lika kul att prata med kompisarna där hemma. Nu är klockan cirka nio och jag ska se klart på the walking dead innan jag läser lite i min spännande bok. Fick hem hela Fifty Shades triologin igår så har en del rolig läsning framför mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: