härlig måndag!

Idag har jag haft den härligaste jobbdagen, eller jag vet knappt om jag kan kalla det jobb.Barnen har thanksgiving break denna veckan och Carmen har semester från jobb så vi fyra åt en god frukost tillsammans imorse. Efter frukost hann jag med en halvtimmes skype med Bea, skönt aatt catcha upp lite med henne! Gjorde mig sedan redo för att åka till Pasadena och shoppa. Först och främst skulle vi hitta lite saker till barnen, sen skulle vi besöka DSW som är en jättestor skoaffär med maaaassor av skor, endast damskor. Vi gick runt på huvudgatan, spenderade en del tid på Macy's barnavdelning. Jag handlade inget, det är black friday på fredag, vilket innebär att alla butiker kommer ha megarea, så får bli shopping då istället. 
 
Hann in en sväng på bath & bodyworks och köpte lite handdesinfektering dock. Dom har supersöta små flaskor och själva alkogelen luktar så himla gott. Köpte fem olika för en dollar styck så jag blev nöjd. Efter det lämnade vi av Stephan som skulle åka skridskor med en kompis. Sen var det dags för DSW. Vi spenderade nog ungefär en och en halv timme där inne, jag blev dett par nya converse rikare. Köpte ett par låga gråa för ungefär 40 dollar, cirka 250 svenska kronor så det var ett bra pris. 
 
När vi kom ut från skoaffären var vi vrålhungriga. Vi hämtade upp Stephan och gick och åt på Subway. Efter lunchen gick vi runt och tittade i olika affärer, hittade en skoaffär som säljer Jeffrey Campbell så nu vet jag var jag ska gå när jag köper mitt nästa par! Vid fyra kände vi oss klara och det var dags att åka till Stephans simning. Medans han simmade lekte vi med Emma i lekparken. När simningen var avklarad skulle Stephan till fotbollen, där vi mötte upp pappan. Då kände jag att jag hade fått nog så jag tog den ena bilen och körde hem medans dom andra stannade kvar. När alla var hemma igen åt vi middag tillsammans. Vi hade en lyxig efterrätt idag bestående av cheesecake från the Cheesecake factory, mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: