helgupdate

Helgen har varit helt okej, har inte gjort speciellt mycket vilket var rätt skönt. I fredags jobbade jag på dagen och lite på kvällen. Åt middag med barnen och sen kom föräldrarna med fruit tart som vi å till efterrätt. Stack sen hem till Anna för filmtittande med henne och Rebecca. Det slutade med att vi stängde av filmen för att vi snackade så mycket. Kom hem strax innan ett och somnade några minuter senare. 
 
Igår vaknade jag sent, gick upp och åt frukost och duschade. Vi fixade lite inför Stephans födelsedagskalas som vi hade på eftermiddagen och vid två åkte vi till Arcadia där vi skulle ha kalaset. Stället vi var på heter The Arc och är ett kläterställe. Alla barnen hade jäteroligt och klättrade massor. Insstruktören kopplade ihop dom med varandra och satte ögonbindel på dom för att göra det svårare och roligare. Vi pausade för pizza och tårta, och alla var vrålhungriga och vräkte i sig. Vi var hemma igen lite efter sex. Chillade här hemma, och vid tio kom Anna hit så stack vi på bio. Vi såg Taken 2, äntligen fick jag sett den! Den var bra, ungefär samma stuk som ettan men jag var nöjd. 
 
Idag hade jag en fruktansvärd morgon. Vaknade strax efter sju av att jag hörde tre barn springa runt och skrika, smälla med dörrar och spela gitarr. Även nån som stod och skakade min dörr. Gud vad förbannad jag var på dom asså! Försökte somna om men det var omöjligt. Gav till slut upp och gick ut och la mig i solen vid åttatiden. Slumrade till lite, men fick ine särskilt mycket sömn. Har resten av dagen skypeat, chillat, kollat på solsidan och ätit tårtresten från gårdagen. Hann även med en halvtimmes nap på eftermiddagen. 
 
Imorgon är det måndag igen (känns som jag skriver det varje söndag) och jag tänkte inleda veckan med ett spinningpass.
 
för det mesta är dock barnen tysta och snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: