Nike free run

 
Idag hade jag inte direkt det bästa uppvaknandet. Kände redan när klockan ringde första gången att vänster arm gjorde ont. Hade träningsvärk sen innan men det var nåt mer, såg också att den är lite svullen. Hade antagligen sovit konstigt under natten och gjort nåt med armen. Kände också igårkväll att jag började få ont i halsen, och mycket riktigt. Imorse när jag vaknade var jag både förkyld och öm i halsen. Har gått runt och nyst hela dagen. I och med detta blev det såklart inget gym idag, istället stack jag till sport chalet under min lediga tid. Kände att jag var tvungen att ha något att trösta mig med så köpte ett par nya löpar/träningsskor. Det blev ett par Nike free run, svarta med blå sulor och rosa detaljer. Dom är så jäääääkla snygga alltså! Kommer bli en fröjd att träna med så snygga skor. Inte nog med att dom ser bra ut, dom är riktigt sköna också. Dom väger nästan ingenting och sitter som en smäck. Fick ge ungefär 100 $ för dom, vilket är riktigt bra med tanke på att det är vad jag gav för mina andra träningsskor (också Nike) på rea i Sverige, och dessa är så mycket bättre. Riktigt nöjd med andra ord. 
 
Innan jag körde hem igen gick jag in på panera och köpte en macka som jag åt till lunch när jag kom hem. Kände inte alls för att laga något själv så en macka kändes lagom bekvämt. Spenderade resten av min lediga tid i sängen och kollade på Entourage. Hämtade barnen vid tre, kom hem och gav dom mat. Lämnade Stephan på karaten och sen stack jag och Emma in om trader joes och köpte mjölk och frukt. När vi kom hem var pappan hemma så jag var i princip färdihjobbad för dagen. Spelade the Sims på ipaden tills det var dags för middag. Blev pizza idag, kanske inte särskilt nyttigt, men riktigt gott iallafall! En slice pepperoni och en slice kyckling blev det för mig. Åt lite apelsin till efterrätt, kan vara bra med lite c-vitamin för mig när jag är förkyld och allt. 
 
Efter middagen har jag inte gjort många knop. Chillade vid datorn och kollade mer Entourage och åt lite råa cashewnötter. Har precis tagit en dusch och bytat om till pyjamas. Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på det nya avsnittet av the Big Bang theory. Hoppas på att vakna utan smärtor och snor imorgon, är ju trots allt fredag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: