rubrik

Dagen började intressant redan klockan två inatt. Vaknade av att det knackade på min dörr. Det var min värdmamma, hon hade jour på jobbet (är ju läkare) och det var något akut så hon var tvungen att åka in. Hon hade tydligen kommit hem igen vid fyra, och sen var hon uppe strax efter sju imorse för att sticka till jobbet igen. Tycker verkligen synd om henne, hon sliter ju ihjäl sig på jobbet. Tyvärr är det så om man vill ha råd att bo här och spara för college till sina barn och allt annat. Tydligen inte det lättaste att hitta ett nytt jobb som är lika bra. Hoppas iallafall att dom betalar henne riktigt bra så som hon jobbar!
 
Nog om det, efter det var dagen som vanligt. Avlämning, upphämtning, mat och läxor. När jag och Stephan var på Rose Bowl för lite simning var Emma hemma hos en kompis och lekte. Hon tyckte det var mycket roligare än att sitta och titta på Stephan när han simmar som hon brukar göra annars. Nu ikväll har vi ätit middag, fick cream puffs till efterrätt. Har aldrig ätit det förr men det var rätt gott faktiskt. Är lite kluven om jag ska träna imorgon igen eller sticka nånstans och shoppa lite. Behöver lite baskläder men vet inte om jag känner för att spendera mina pengar, riktigt i-landsproblem! Får se vad det blir. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: