Saturday night

Torsdag och fredag rullade också på bra, lekte med min iPad, tränade på gymmet, både cardio, styrka och spinning. Idag har jag inte gjort många knop. Spenderade förmiddagen framför tvn mesans pappan och barnen kom och gick, det var fotbollsmatcher, frisörbesök och karate hela dagen. Annas pojkvän från Tyskland är och hälsar på henne nu så lär väl inte se henne på en månad. Hade inte tillgång till någon bil dag heller så kunde inte direkt sticka någonstans. Tog mig iallafall ut på en lång powerwalk på eftermiddagen, satt riktigt fint med lite frisk luft. 
 
Idag har vi haft det kyligt i LA, bara cirka 16 grader. Ångrade lite att jag inte tog på mig tjocktröja när jag var ute och gick, så fick gå lite extra fort för att få upp värmen. 
 
Ikväll har jag kollat på Entourage, löst korsord och spelat spel på ipaden. Åt middag med familjen för ett tag sen och nu tittar jag på scary movie 2 och dricker te i min säng. Hoppas att morgondagen blir roligare för idag är jag minsann uttråkad!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fyfan vad du är snygg kvinna!
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går!!! Jag tycker det ska ha gått ett år nu, så du kan komma hem och träna med mig istället! Har inte rört gymmet sen du åkte :( Tänkte säga att jag inte har varit på s&b i heller, med då ljuger jag, är riktig stammis där fortfarande och vi (S&B och jag) saknar dig där! :D Vi får skypea i helgen om du hinner de :) hihi Love you<3

Svar: Åh älskling, vad fin du är! Det tycker jag med, fast iden går ju faktiskt fort :) Jag saknar er också, sååå mycket ska du veta!! Absolut, det ska vi säkert hinna med. LOVE
Ellinor

2012-11-14 @ 08:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: