Vardag

 
Jepp, tillbaka i vardagen. Igår var allt som vanligt förutom att jag hade tre barn att se efter istället för två. Är rätt glad att jag "bara" har två, räcker gott och väl för mig. Det var grannarnas son som är lika gammal som Stephan jag tog hand om förresten! På min lediga tid mitt på dagen gick jag på spinning, sååå skönt att vara tillbaka. Och fyyy vad jag svettades asså. Det rann verkligen på ryggen. Härlig känsla. 
 
Även idag var jag på gymmet, tränade själv idag. Blev cardio på crosstrainern och sen lite styrka. Min värdpappa är bortrest med jobbet i några dagar nu så idag hade jag även hand om middag och andra kvällsrutiner som jag vanligtvis inte brukar sköta. Gick även upp tidigare imorse och skötte frukosten för båda barnen. Det gick hur bra som helst och barnen var snälla. Nu kom mamman hem för en stund sen så jag kan slappna av. 
 
Mina värdbarn är verkligen så himla härliga. Får spontana kramar hela tiden och Emma säger "I love you" ett par gånger om dagen. Idag vid middagen frågade dom hur länge till jag ska stanna här och när svaret kom gjorde dom besvikna ljud båda två. Fick muntra upp dom och säga att fem månader faktiskt är ganska lång tid. 
 
 
Bild från i söndags när jag glassade vid hamnen i long beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: