i belong with you, you belong with me

 
Som vanligt en vanlig dag, känns som jag skriver det alltid men det är ju helt som vanligt! Spenderade morgonen med Emma, gjorde ännu ett uppslag i min scrapbook. Denna gången var det bilder från Santa Monica Pier. Älskar verkligen min scrapbook, det är så roligt att göra. Rekommenderar verkligen alla att göra en scrapbook. Lämnade Emma i skolan vid halv tolv, sen tog jag mig till Books and Toys och köpte en låda lego till Stephan, hoppas det passar med ett rymdskepp från Star Wars. Sprang in om på Rite Aid och köpte lite nödvändigheter som shampoo pch balsam. 
 
Efter det körde jag direkt till gymmet för att bränna några hundra kalorier. Känns alltid lika skönt när man är klar. Ska försöka mig på spinningen på måndag igen, om jag kan gå normalt då vill säga. Jag kom hem och skypeade med Bea och Mysan, fick lite sakna-känslor idag (mer än vanligt då). Tror jag är lite avis på Sara eftersom hennes familj kom till henne idag och hälsar på i nån vecka. Kan bara tänka mig hur glad hon är just nu. Men min familj kommer ju också och hälsar på mig så ska inte hänga läpp över det! 
 
Hämtade barnen klockan tre, kom hem och åt lite innan det var läxor som gällde. Är så skönt att vi har rutiner som gäller varje dag. Händer aldrig att vi bara sitter och inte vet hur vi ska sysselsätta oss. Lämnade Stephan på karaten och jag och Emma körde till Trader Joes för att inhandla mjölk och frukt. Efter det fönstershoppade vi på Petco (djuraffären). Det nya nu är att Emma vill ha en kanin, vilket jag är helt med på. Tänk att ha en liten kanin att gosa med. Får mig att tänka på vår lilla kanin vi hade när jag var yngre. Kaniner är snälla djur minsann! 
 
Imorgon blir det födelsedagsfirande och skräckfilmsmaraton, skönt att helgen är här igen!
 
 
 
♥ ♥ ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: